Anmeldelse af ulykke

Er du kommet til skade i en ulykke, og har du en ulykkesforsikring her hos os, skal du anmelde din skade online.

Inden du går i gang med at udfylde anmeldelsen, skal du have kontaktoplysninger parat på den læge og/eller tandlæge, der har tilset din skade.

Sådan foregår behandlingen af din sag

Når vi har modtaget din anmeldelse, vurderer vi, om din ulykke er dækket af din forsikring. Det får du svar på inden for 2 arbejdsdage.

Hvis din ulykke er omfattet af forsikringen, vil du få en bekræftelse på, at vi anerkender ulykken som en skade. Når der er gået et år, kan vi som regel vurdere, om der er varige følger efter ulykken, og derfor opgøres méngraden typisk først efter et år.

Vi kontakter dig, når der sker nyt i din sag

Vi holder dig orienteret gennem hele sagen. Vi kontakter dig selvfølgelig, når vi nærmer os årsdagen for din ulykke og sikrer, at din skade håndteres korrekt.

Du sidder måske allerede med et spørgsmål?

Du kan finde svar på de mest almindelige spørgsmål i vores FAQ.

Du er også velkommen til at kontakte os. I Købstædernes Forsikring har vi et team af skadesbehandlere, som udelukkende er specialiseret i ulykkessager. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem 08.30 - 16.00 på 33 45 75 74.

Ring til os, hvis du skal anmelde en tandskade på dit barn

Tandskader hos børn kan du ikke anmelde online. Ring i stedet til os på 33 45 73 48. Det er vigtigt, at du oplyser, hvilke dato skaden er sket, og hvilke tænder der er skadet.